donderdag 29 november 2012

The 365 Day Challenge: Day 9

Day 9: Dingen die je blij maken

Gelukkig! Eindelijk een leuke dag. Gisteren hebben jullie kunnen lezen welke dingen mij verdrietig maken. Vandaag ga ik jullie vertellen welke dingen mij blij maken!

Vandaag maak ik wederom een top 8:
1. Het schrijven van artikelen voor mijn blog natuurlijk!
2. Het kijken van de televisie show: Ushi & The Family
(Zo grappig! En Wendy van Dijk acteert zo verschrikkelijk goed!)
3. Mijn hond Luna. Luna is een boxer. Ze is op dit moment 5 jaar, maar ze is nog steeds zo enthousiast als toen ze nog een puppy was! Alleen al als ik haar zie rondrennen op een veldje of alleen al als ik haar staart zie kwispelen word ik al blij!
4. Mijn ouders
5. De Amerikaanse televisie series New Girl en Hart of dixie
6. Als ik mijn neefjes en nichtjes uit Thailand weer eens zie
7. Het krijgen van mijn salaris haha!:)
8. Luieren op het strand in Domburg met mijn vriendinnen

Zo dit was mijn top 8 van dingen die mij blij maken!

Waar word jij blij van?

1 opmerking:

  1. Leuke challenge! Ik word blij van familie, blije mensen, shoppen en bloggen! :D Ohja en reizen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen