donderdag 15 november 2012

Opgemaakt #1

Deze maand heb ik een aantal producten opgemaakt. Sommige daarvan waren fijn maar sommige ook niet.

                                         












Ik ga per product vertellen of ik het een fijn product vind of niet. Ik begin met de Clinique Turnaround radiance renewer concentrate serum daarna Dove nourishing oil care shampoo en conditioner, Burt Bees Honey Lipbalm, Essence Liquid Ink eyeliner, Andrelon verrassend volume droogshampoo en als laatste de L'oreal Volume Million Lashes mascara.



1. Clinique Turnaround Concentrate radiance renewer
Ik ben echt dol op dit serum! Het maakt mijn huid zoo glad. Mijn huid is erg opgeknapt door dit serum. Ik vind het daarom ook erg jammer dat deze verpakking van dit goddelijke serum op is.

Zou ik dit opnieuw kopen?: Ja, zeker weten!
















2. Dove nourishing oil care shampoo & Dove Nourishing oil care dagelijkse intensieve conditioner
Ik vind deze allebei best fijn maar toch niet super fijn. Dat vind ik omdat deze producten mijn haar best zwaar maken en ze worden ook sneller vet. Ik vind deze shampoo en conditioner eigenlijk alleen fijn als mijn heel droog is.

Zou ik deze producten opnieuw kopen?: Nee, ik denk het niet. Ik gebruik nu Lush Seanik en Lush American cream conditioner en die vind ik veel fijner.


  
3. Burt Bees honey lipbalm
Dit is echt mijn favoriete lipbalm! Hij maakt mijn lippen echt super zacht. Ik baal ook een beetje dat hij op is maar ik ga snel een nieuwe kopen.

Zou ik dit opnieuw kopen?: Ja!



















4. Essence Liquid Ink eyeliner
Ik gebruik echt elke dag een eyeliner en dit is een van mijn favorieten. Hij is goed zwart, droogt snel en blijft erg goed zitten.

Zou ik dit opnieuw kopen?: Ja, ook al heb ik net een eyeliner van MAC gekocht! Zo fijn vind ik deze eyeliner.

























5. Andrelon verrassend volume droogshampoo
Hiervan heb ik al veel flessen opgemaakt. Ik vind het echt een fijn product. Als mijn haar er een beetje vet en vies uitziet, spray ik een paar keer met deze droogshampoo en mijn haar ziet er weer schoon en fris uit! 

Zou ik dit product opnieuw kopen?: Ja, ik heb al een nieuwe in mijn kast staan.


 
















6. L'oreal Volume Million Lashes mascara
Dit vind ik echt zo'n fijne mascara! Deze mascara maakt mijn wimpers echt lang en geeft mijn wimpers veel volume. Ik baalde dan ook toen hij uitgedroogd was.

Zou ik dit product opnieuw kopen?: Ja!

Welke producten heb jij opgemaakt?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten