zaterdag 17 november 2012

The 365 Day Challenge: Day 5

Day 5: Wat zou je willen veranderen aan de wereld?


                           


Tja dat is niet zo heel moeilijk. Ik zou willen dat Syrië de wapens neerlegt en dat Bashar al-Assad opstapt als president. 

Ik wil dat er een democratisch bestuur komt in Syrië. Ook wil ik dat de mensen in de derde wereld genoeg eten en drinken hebbe

 

Een ander ding dat ik zou willen is dat alle schulden van alle landen kwijt worden gescholden zodat de inwoners van deze landen kunnen leven zo als ze willen, dat iedereen gewoon in hun huis kan blijven wonen.  
  
Het laatste ding dat ik aan de wereld zou willen veranderen, is dat onderwijs gratis wordt. Zo krijgen alle mensen een kans op een betere toekomst. 


Wat zou jij aan de wereld willen veranderen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten