donderdag 8 november 2012

Wishlist MAC cosmetics

Ik ben een grote fan van MAC make up producten. Alleen zijn de producten van MAC best prijzig. Daarom heb ik een wishlist in elkaar gezet met de producten die ik graag in mijn stash zou willen hebben.



1. MAC 116 blush brush
Ik heb dringend een goede blush kwast nodig en deze schijnt erg goed te zijn!





2. MAC mineralize skinfinish soft and gentle
Dit is echt een beauty! Hij is zoo mooi! Ik zou het leuk vinden als deze beauty in mijn make up lade ligt.

Prijs: € 28,00




3. MAC nail lacquer in Soiree 
 Zoals jullie weten, houd ik van nagellak. Ik heb inmiddels meer dan 100 nagellakjes maar deze nagellak is zo mooi dat ik hem gewoon MOET hebben! Het is een prachtige roze-gouden kleur die ik heel graag in mijn nagellak stash zou willen hebben. 

Prijs: € 13,50




                           
4. MAC bronzing powder in Refined gold
Met mijn getinte huid en licht onzuivere huid vind ik het best lastig om een blush of een bronzer te vinden die mijn onzuiverheden niet benadrukt. Daarom lijkt deze bronzing powder echt perfect omdat hij een hele natuurlijke finish heeft en (hopelijk) onzuiverheden niet benadrukt.

Prijs:€ 24,00






5. MAC sheen Supreme in full speed
Ik draag niet snel lipstick omdat ze vaak mijn lippen uitdrogen. Maar deze lipstick schijnt verzorgend te schijn en daarom perfect voor mijn lippen.

Prijs:€ 19,00


Dit was mijn MAC wishlist. Wat staat op jouw MAC wishlist?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten